Prečo práve Michael? Veľa ľudí okolo mňa často nechápe, prečo tak obdivujem Michaela Jacksona. Pre niekoho je to len obyčajný spevák a pre niekoho ešte menej.
U mňa to však neplatí.

Tento človek mi zmenil život. Úplne.
Nie je to len oslepenie fanúšika, ale je to skutočné. Vďaka nemu som si veľa vecí uvedomila a ďakujem Bohu za to, že som mala možnosť "spoznať" túto osobnosť.

Pokladám za česť, že tento muž je v mojom príbehu druhou hlavnou postavou a taktiež ďakujem všetkým, ktorí počas písania stoja pri mne a psychicky mi pomáhajú. :D Niekedy to vážne potrebujem. Ďakujem mami! :D

Stále som vedela, že som iná. Častokrát som si nahovárala, že vidím niečo, čo ostatní nevidia. Ako malá som sa ukladala skôr spať len preto, aby som mohla zavrieť oči a predstavovať si, že je vedľa mňa Michael.

Po tomto priznaní ma možno mnohí ľudia odsúdia alebo nedajbože začnú považovať za blázna. Verte mi, všetko je so mnou naprosto v poriadku.
 
Možno som len väčší snílek s bujnou a bezhraničnou fantáziou.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára