Prv než začnem rozprávať, musím vás upozorniť na moju najhoršiu vlastnosť- nesmierne ukecaná a zvedavá protiva.
Áno, presne taká som a dosť často leziem ľuďom na nervy. :D Keď k tomu pripojíte meter šesťdesiat a kopu hnedých kučier na hlave, viete si ma ako tak predstaviť. Jednoducho čistá bosorka.

Už ako malá som si rada vymýšľala príbehy. Neustále som pri sebe nosila papier a pero, ktorým som si zapisovala rozprávky, ktoré som nikdy nedotiahla do konca.
Obdivovala som ľudí, ktorí dokázali obyčajnými slovami odpútať od reality. Pre mňa je to stále fascinujúce a klaniam sa tým, ktorí to vážne dokážu.

Ďalšou mojou zlou (v niektorých prípadoch dobrou) vlastnosťou je, že som veľký snílek a veľký optimista. Svoj život vidím len za ružovými okuliarmi a verím vo veci, ktoré sa možno ani nikdy nevyplnia. Snažím sa nepripúšťať si pravdu a tak neničiť svoj život len preto, že vonku je škaredé počasie. :)

Mám úžasný dar skákať ľuďom do reči. Viem, že je to zlé ale mne to vyhovuje. :D Stále sa dostanem k slovu a s mojim podrezaným jazykom si všetko pekne vypapuľujem. :D

Momentálne si nie som istá, či dobré vlastnosti prevažujú tie zlé ale každopádne sa snažím byť dobrým človekom.
Som veľmi naviazaná na prírodu a každý pohľad na modré nebo mi obohacuje dušu. Milujem túto zem a často krát si hovorím, aké som mala šťastie, že som sa narodila práve sem.

 Každý deň je pre mňa prekvapením a dodaním novej energie. Každé ráno je pre mňa motiváciou byť niekym iným, niekym lepším. Každý nádych mi pripomína, že som na tento svet prišla s poslaním, ktoré treba vyplniť.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára